Helnøtt med spire:) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Kom som et sjokk først ettersom det ikke var planlagt. Dette blir vårt 3 barn (og siste), minste jenat vil være 3 og et halvt år og eldste jenta 4 og et halvt år når babyen blir født. Ja nå gleder vi oss:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Takk takk:) Er ca 8 uker på vei ++. Har hatt uregelmens i det siste så har ikke helt kontroll hehe, men skal på priavat ultralyd om 2 ukere og gleder meg:)
Bare™ Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 åå Gratulerer så masse!! Heldiggris! De kommer til å ha mye glede av hverandre!
Engel i magen Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer så mye! :-) Lykke til med svangerskapet :-)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Grattis så masse med nr tre Er det du som har to jenter som har navn som begynner på G og E?
Helnøtt med spire:) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2008 Hei Mami! Husker deg:) Har ikke vert her inne på et å ca jeg.. Skole å jobb+ 2 barn har ikke bare vert enkelt altid hehe. Så husker du navna også! Ikke verst:p Hvordan går det med deg da? Ser jeg rett at du også har fått en nr 2? (Ser det har kommet på en smulesmurf:)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Da husket jeg riktig da hehe husker deg godt fra dib.. Så koselig at dere skal ha enda en da! Vet jentene det enda eller? Har ikke fått nr to riktig enda, er 28+0 i morgen så forhåpentlig er hun her om 3 mnds tid..
Helnøtt med spire:) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2008 De vet det ja og stor gleder seg! Åå, så koselig! Så dere venter ei lita jente til da? Må jo få lov å gratulere til deg også da, selvom du har kommet godt på vei:) De kommer garantert til å få stor glede av hverandre. Heldig du som har kommet så langt på vei:) Gleder meg til jeg har rundet 20 uker..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Jo tusen takk Snuppa her snakker masse om lillesøster og det virker som om hun gleder seg hun også, men tror ikke hun helt forstår hva det vil si enda hehe Ja søren heller, denne gangen har det gått utrolig fort! Sist syntes jeg det tok dritt lang tid, mens nå har ukene flydd forbi bare..
Gutt, jente og ? Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer så masse!!=) Jeg har selv nettopp testet positivt. Når har du termin? Lykke til!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå