Gå til innhold

Jeg er GRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom som et sjokk først ettersom det ikke var planlagt. Dette blir vårt 3 barn (og siste), minste jenat vil være 3 og et halvt år og eldste jenta 4 og et halvt år når babyen blir født. Ja nå gleder vi oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Skrevet

Takk takk:) Er ca 8 uker på vei ++. Har hatt uregelmens i det siste så har ikke helt kontroll hehe, men skal på priavat ultralyd om 2 ukere og gleder meg:)

Skrevet

gratulere helnøtt :o)

Skrevet

åå Gratulerer så masse!!

Heldiggris! De kommer til å ha mye glede av hverandre!

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

Grattis så masse med nr tre :)

Er det du som har to jenter som har navn som begynner på G og E?

Skrevet

Hei Mami! Husker deg:) Har ikke vert her inne på et å ca jeg.. Skole å jobb+ 2 barn har ikke bare vert enkelt altid hehe. Så husker du navna også! Ikke verst:p

Hvordan går det med deg da? Ser jeg rett at du også har fått en nr 2?:)

(Ser det har kommet på en smulesmurf:)

Skrevet

Da husket jeg riktig da hehe :) husker deg godt fra dib..

Så koselig at dere skal ha enda en da! Vet jentene det enda eller?

Har ikke fått nr to riktig enda, er 28+0 i morgen så forhåpentlig er hun her om 3 mnds tid..

Skrevet

De vet det ja og stor gleder seg! Åå, så koselig! Så dere venter ei lita jente til da?:) Må jo få lov å gratulere til deg også da, selvom du har kommet godt på vei:) De kommer garantert til å få stor glede av hverandre.

Heldig du som har kommet så langt på vei:) Gleder meg til jeg har rundet 20 uker..

Skrevet

Jo tusen takk :)

Snuppa her snakker masse om lillesøster og det virker som om hun gleder seg hun også, men tror ikke hun helt forstår hva det vil si enda hehe :)

Ja søren heller, denne gangen har det gått utrolig fort! Sist syntes jeg det tok dritt lang tid, mens nå har ukene flydd forbi bare..

Skrevet

Gratulerer så masse!!=) Jeg har selv nettopp testet positivt. Når har du termin? Lykke til!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...