Gå til innhold

Noen som har Maxi cosi cabrio med iso-fix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 2 og har nå gått til innkjøp av base til cabrio fix'n. Vi har ikke iso-fix i bilen så må feste basen med bilbeltet, Men da vi setter bilsetet oppi så synes jeg at vinkelen blir så feil, vil gjerne at setet skal ligge litt mer, så heller det nesten feil vei føler jeg, så det kan da ikke bli noe behagelig for babyen....?

Er det bare bilen vår (Opel vectra) som har sånne seter som heller så veldig ned mot ryggen eller er det fler som har samme problemet? Eller går det greit om babyen blir sittende sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og synes det så helt feil ut.

Men det ser ikke ille ut når babyen sitter i setet, tror han har det helt fint :-)

Skrevet

Vi har dette setet men bruker det med isofix fester i nye bilen, der har vi aldri festet den med selen. Men vi hadde en lånebil før den, en Skoda Octavia sedan og da festet vi den med selen, basen altså. Men opplevde aldri det du sier at helling ble feil. Samme helling som det er nå.

Eneste problemet vi har opplevd med setet et par ganger er at hodet kan henge litt fremover når han sovner. Men det var når han var mindre, og mer lealaus i hodet. Nå skjer ikke det lenger. Han er straks 6 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...