Gå til innhold

Nå er jeg tilbake =)))


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Kom hjem i natt. Har 2 sider jeg må se over på bam. dere har vært aktive mens jeg har vært borte =)))))))))))

 

 

info om turen kommer litt senere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Velkommen tilbake:))

 

Var bryllupet bra? Vi hadde det veldig kjekt i bryllupet på fredag:)

Skrevet

Heisann, og velkommen hjem igjen :)

Håper dere har hatt det koselig, og at turen gikk fint!

Skrevet

VELKOMMEN TILBAKE!! Nå får du oppdatere deg på det som har skjedd, så gleder vi oss til å få info om turen senere:)

Skrevet

Hyggeligt at du er tilbake :-)

Vil gjerne hore om turen din :-)

Skrevet

Koslig at du er tilbake:)

Gleder meg til detaljer...hehe:))

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ja, nå skal dere høre =))))

 

turen ned gikk fint, veldi trøtt når vi kom fram halv 6 om morgenen å barna våknet.. den dagen shoppa vi litt å hjalp til med forberedelsene til bryllupet.

dagen etter var det bryllup, kjempe vellykka=)))

Så dager etter var det rydding og litt soving så kjørte vi hjem. shoppa på vei hjem =)))

 

Jeg ble 6000-, fattigere på den turen..

 

Vi skulle egentlig på spa, men det ble ikke tid, så hun fikk gavekort på spa isteden. Så hun skal kose seg med det når ting roet seg litt =)

 

 

Skrevet

Så flott at alt gikk bra, har tenkt på deg mange ganger i løpet av helga. :)))

 

 

Skrevet

Så kjekt helgen var vellykket:) 6000 fattigere betyr jo vel kanskje også at dere har hatt det kjekt:) hehe..

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

så kosli at du har tenkt på meg =)

har tenkt på deg jeg også om du har blitt frisk. Bedre nå ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...