Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Kom hjem i natt. Har 2 sider jeg må se over på bam. dere har vært aktive mens jeg har vært borte =))))))))))) info om turen kommer litt senere
katta og co Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hei! Velkommen tilbake:)) Var bryllupet bra? Vi hadde det veldig kjekt i bryllupet på fredag:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Heisann, og velkommen hjem igjen Håper dere har hatt det koselig, og at turen gikk fint!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 VELKOMMEN TILBAKE!! Nå får du oppdatere deg på det som har skjedd, så gleder vi oss til å få info om turen senere:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hyggeligt at du er tilbake :-) Vil gjerne hore om turen din :-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Koslig at du er tilbake:) Gleder meg til detaljer...hehe:))
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 ja, nå skal dere høre =)))) turen ned gikk fint, veldi trøtt når vi kom fram halv 6 om morgenen å barna våknet.. den dagen shoppa vi litt å hjalp til med forberedelsene til bryllupet. dagen etter var det bryllup, kjempe vellykka=))) Så dager etter var det rydding og litt soving så kjørte vi hjem. shoppa på vei hjem =))) Jeg ble 6000-, fattigere på den turen.. Vi skulle egentlig på spa, men det ble ikke tid, så hun fikk gavekort på spa isteden. Så hun skal kose seg med det når ting roet seg litt =)
metaMORfose Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Så flott at alt gikk bra, har tenkt på deg mange ganger i løpet av helga. ))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Så kjekt helgen var vellykket:) 6000 fattigere betyr jo vel kanskje også at dere har hatt det kjekt:) hehe..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 så kosli at du har tenkt på meg =) har tenkt på deg jeg også om du har blitt frisk. Bedre nå ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå