Moyra Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har de siste ukene gikk datteren min på 9 mnd mme om natten og har merket at hun har fått en mye tynnere og hyppigere avføring av dette.. Noen som kan svare meg på om dette er normalt?
Nit@™ Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Prøv og bytte merke, Det kan være stoffer i en type hun reagerer på, som ikke finnes i andre. NAN kan nok gi diare, Collett har lett for å virke motsatt, slik at man må bruke malt oppi. Så det er nok enenste rådet jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå