Mammie88 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har: * Ømme pupper *masse utflod (renner ut av meg) Det er ikke urin.. * Stikkinger/menssmerter *Svimmelhet *Kvalme av og til * trøtt * går på do veldig ofte, syns det er litt tidlig men tror det var slik sist ved min graviditet Noen som har lignende ?
Helnøtt med spire:) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg har lignende, ikke kvalm da. Vert slik i over en måned nå og fant nettopp ut jeg er gravid ca 8 uker. Så en vet alddri:) Ta en test og lykke til:)
Mammie88 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Heldiggris:) missunelig jeg nå... Håper jeg å får en pos test snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå