Gå til innhold

Testet på nytt jeg..


Trampe73 *tobarnsmor*

Anbefalte innlegg

Bare MÅTTE!!! Og her kom streken for "gravid" før kontrollstreken!! hehe

 

Deilig følelse!! Det står nemlig at dersom HcG nivået er høyt, kan man få positiv test før det har gått et minutt - og det skal jeg love skjedde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Er på samme viset selv. Testet med en tredje test i dag bare for å være sikker. Ikke like mye HcG som deg, men nå er jeg helt sikker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var min tredje test hjemme - pluss en på legekontoret- hehe

Trampe-mannen bare rister på hodet og ler!

Er veldig spent: Skal på UL på fredag etter planen (skal snakke med legen på onsdag når han er tilbake fra ferie)... Hadde en SA i uke 10 i januar, så jeg trenger å se at alt er i orden!

 

LYKKE TIL!!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg at du er bekymret. Alt er nok bra skal du se=)

 

Hvor langt er du på vei da?

 

Har aldri abortert, men har en dårlig følelse denne gangen. Har ei jente fra før, men var ganske ung da og var aldri bekymret i det svangerskapet. Får kanskje dobbelt opp denne gangen=) Vanskelig med privat ul her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom positiv el-test = unnfangelse på terminkalkulatoren på Babyverden, så er jeg 6+0 i dag!!

Du skal se det kommer til å gå så bra med deg så:-) :-)

Hvor langt på vei er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM imorgen, men har testet positivt tre dager på rad nå. Så er vel akkurat 4 uker nå. Ganske kort, nok derfor jeg tenker at mye galt kan skje. Skulle ønske jeg ventet 14 dager til med å teste=)

 

Hva kan de se på ul så tidlig? Det er vel innvendig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid er gravid :-) Gratulerer så mye!!!!

 

Det er litt opp og ned hvor mye de kan se på ul så tidlig, men ja, det er innvendig!

Han jeg skal til er ultralyd-spesialist, og hjertet skal ha begynt å slå allerede så det skal være mulig å se det! Han måler forresten div ting på forsteret for å se at alt er i orden.. Men skal som sagt ringe før det blir helt bestemt om det blir UL fredag eller ikke.. Ikke noe vits å betale 700,- hvis han mener at det skal bli vanskelig å se noe, da venter vi heller litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Godt å få bekreftet at alt er i orden.

 

Skal sjekke om det er noen i nærheten her som tar privat UL. Så det koster omtrent 700... Hadde vært greit å få det gjort om noen uker. Lurt å ringe på forhånd ja. Bedre å vente ei uke til hvis det er lite han kan se. Greit å være sikker på hvor mange uker man er på vei da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...