Gå til innhold

Noen som har peiling på dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en ganske dyr gjenstand (30 000 kr). Den ble kjøpt via finn.no av en privatperson og vi fikk se gjenstanden før vi bestemte oss for å kjøpe den. Men vi betalte, mottok gjenstanden, og ved første forsøk på å ta den i bruk, gikk den i stykker. Forrige eier har tilbudt seg å reparere dette. Har vi likevel rett til å heve kjøpet? Er stygt redd for at det er mer galt med den som vi ikke ser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel angrerett ja, men det er vel en frist innen en viss tid. Ring forbrukerrådet og hør med de.

Skrevet

Det var mindre enn et døgn etter kjøpet... Noen som vet? Trenger helst å vite det i dag, for vi skal møte selger. Finner ikke noe på nettet...

Skrevet

Takk for hjelpen. Dette hjalp mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...