Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hvordan skal jeg fortelle samboer at det ikke fungerer lenger?? Og foreslå at han flytter...? Vi har 2 små barn sammen..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 bare si rett ut "vi må snakke sammen, dette fungerer ikke lenger ( å gje grunnen) å spør om han har mulighet til å flytte ut"
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Finner liksom aldri det rette øyeblikk..vet det blir mye oppstyr, særlig med mora hans som sikker kommer bry seg, som hun har gjort i alle år...gruer meg så forferdelig og veier for og imot hver eneste dag...Jeg hater han når han drikker, da oppfører han seg helt tåpelig og kommer hjem når det passer han.. Jeg orker ikke tanken på sex med han lenger og har ikke gjort det på noen år..han finnes ikke gentlemann, er ikke noe særlig lur økonomisk........Men: han er penog kjekk og se på, flink pappa, har fast jobb...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Dytter litt jeg, hva skal jeg gjøre...????
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Gi meg gjerne noen tips jenter så det ikke bare skal bli krangling ut av dette...redd han er litt rask til og svare, sånn gjør du og, du er ikke noe bedre..osv...pleier det..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Om han sier at du ikke er noe bedre kan du bare si at det er en av grunnene til at dere ikke burede vaæer sammen for dere får frem det værste i hverandre og at du vil ha det mye bedre alene. Om du har bestemt deg har det ingen ting å si hva han sier eller vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå