Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 som ser om jeg bør bli i forholdet eller ikke??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Kanskje du kan si når du er født eller noe? Ikke så lett å vite noe om det basert på så lite info... Men ja, du bør bli men bare kanskje da...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Ja!! Dra med en gang.. Eller nei.. bli heller.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Er ganske fortvilet for jeg er seriøs, sliter skikkelig med og bestemme meg om jeg skal bli pga barna eller ikke....hyggelig med seriøse svar...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Nå er jeg ikke en seer, men kan jo komme med noen råd for det. Nå vet jeg ikke hva som gjør at du vil dra, men ikke bli pga barna hvertfall. Barn trenger foreldre som er glade og har det bra, dette er noe barna merker, uansett hvor små de er. Og vis du har det bedre alene en sammen med bf, så drar du!! Så lenge dere to klarer og samarbeide i etterkant og ikke har en bitter isfront, så har barna det mye bedre enn vis dere bor sammen, er ulykkelige, og bare krangler eller er sure med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå