Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 At viss en voksen gjør oss vondt blir en sint når en baby gjør oss vondt så gjør det ingenting.. som å føde, det er jo kjempe vondt, men den følelsen av å få babyen oppå seg da gjør det ingenting, men hadde en voksen gjort oss så vondt hadde vi hatet personen å kansje til og med anmeldt personen.. dei er no søte desse små..
Sånn kan det gå Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det er jo ikke babyen som "gjør oss vondt", det er jo kun en naturlig prosess. Om noen har "skyld" i den så er det jo du og partneren din som laget babyen... Og om noen f.eks hadde falt/blitt dyttet ned av et tak og landet på deg, ville du da hatet dette mennesket og anmeldt det av den grunn, fordi du fikk vondt? Er jo _stor_ forskjell på å skade noen med vilje i motsetning til uforskyldt å påføre andre smerte...
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Ja, dette må jeg si at jeg syns var en snodig tankegang, anonym!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 "At viss en voksen gjør oss vondt blir en sint når en baby gjør oss vondt så gjør det ingenting.." Eh.. er jo stor forskjell på en voksen og på en baby. Elendig sammenligning egentlig - hvis man hadde blitt sint av å måtte føde sitt eget barn, og følt seg skadet pga det, tror jeg en psykisk institusjon ville vært neste stopp. Latterlig innlegg, HI..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Sammenligner du vold fra et voksent menneske og en fødsel med hverandre.....?? Synes du det er rart at man ikke bli sinna på sin egen baby fordi det er vondt å føde babyen? Hjelpes meg..... og ne,i jeg har ikke tenkt på det du skriver før, fordi det er jo bare ren sprøyt uten noen mening.......
Gidder ikke! Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg var faktisk litt sint PÅ ungen min da han kom ut jeg, syns ikke det var noe koselig å få han opp på brystet... Men det forandra seg da, heldigvis:) Merkelig sammenligning forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå