Gå til innhold

samboern var ute i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å nå forventer han att han kan ligge hele dagen for han er såååååå syk... *arg**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokka er da ikke så mye ennå. Må vel væe lov å være sliten og dra seg litt dagen derpå?

Skrevet

Han kan få sove like lenge som du får sove når du har vært ute.

Skrevet

din kom vertfall hjem han!! det gjore ikke min!! å ser ikke ut så han har tenkt seg hjem med det første heller "må bare sove litt til først" !!

Skrevet

Samboeren min var også ute i går. Nå ligger han å snorker så det durer i veggene.. Lillejenta sover formiddagslur, så jeg er helt alene. Det er herlig:-)

Skrevet

her har svigers hatt barna i helga,så fredag var vi på kino og igår var vi ute ilag :-)

Skrevet

Klokka er jo ikke 11 engang! Når klokka passerer 2 skal du få lov å begynne å klage :)

Skrevet

9ende lørdagen han var ute...jeg er sjelden eller aldri ute....er hjemme sammen med barna...

Skrevet

Da får du begynne å gå ut litt du også da :o)

Skrevet

Litt tidlig å bli sint?=) La han få dra seg litt til. Men kn forstå at du blir irritert om det er 9ende lørdagen på rad han er ute? På tide at du får litt "fri" også?

Skrevet

Jeg ville latt være å mase på han i dag og latt han sove ut. Så ville jeg satt meg ned i morgen når han er uthvilt og snakket med han og sagt at han ikke kan fortsette sånn. Tror dessverre ikke kjefting og masing i dag vil hjelpe noen ting.

Skrevet

er ikke sinna vettu bare litt sånn..."nommen dakkar er det nå jeg skal synssynd på deg humør" er jo selv forskyldt så... :P

Skrevet

Klokken er ikke mye. Litt tidlig å begynne å mase

Skrevet

Jeg hadde vært veldig sint hvis samboeren min hadde vært fyllesyk 9.søndagen på rad, så jeg er imponert hvis du ikke er det;-)

Skrevet

Eg hadde jo latt an sova, men eg kan skjønna mangelen på sympati sånn sett. Sambo ligge strekk her og, men han veit at eg syns ikkje litt synd på an desse dagane:P Eg får jaggu ikje sympati eg heller, å eg e ikkje sjølforskyldt sjuke ein gong!:P

Skrevet

La han sove ut, er han ikke stått opp til klokken er 14 så gir du han et lite ultimatum! Men om du sier det er greit at han er ute så ofte så er det jo faktisk litt din egen feil! Ikke minst koster det jo endel penger! Hadde ikke vært akseptabelt her i gården nei!

Skrevet

Okej.. DEN leste eg ikkje.. NIENDE på rad?? Aldri om da hadde vært "lov" her:P Eg sku jaffal hatt to av di i såfall!:P

Skrevet

9. helgen på rad - det høres ikke bra ut. Jeg ville satt meg ned og tatt en prat når han har blitt edru.

Skrevet

jeg full ammer enda ... har ei lita jente på 4 mnd er .. å ei på 6 år ... blir da tid for meg å gå ut også ... han er i de minste til underholdning når han sover... snakker i søvne sier du... spurte han i ste hvor det svarte pledde var .... å da fikk jeg til svar... står sammens med malingbøttene ved skapet... hehe ... men vi har jo ikke malingsbøtter på soverommet vi eller da ... :P gjentok det tre ganger ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...