Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Nå snorkes det både på loft og i kjeller her i huset:-) Lille rosa og pappan bygger lego i stuen og det drønner hver gang tårn skal over ende:-) Jeg ligger i sengen og har fått servert frokost og antibiotika av kjæresten min:-) Ute regner det for fulle mugger, så noe uteliv blir det nok ikke i dag. Formen er bedre, men siden jeg skal på jobb igjen i morgen, så er det nok best å ta livet med ro i dag også. Selv om jeg egentlig hadde planer om sopptur i skogen.............men det får jammen vente:-) Kanskje min far rett og slett er en tur ute i skogen nå, han elsker jo det og kommer alltid med bøttevis med kantareller til oss, for det er det eneste han plukker:-) Ha en fin søndag jenter - og kos dere med deres kjære!
allerhelstNorge Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 God søndag til deg! Siden sopptur er avlyst så vet jeg to rosa prinsesser som gjerne vil hilse på en annen liten rosa prinsesse. Si ifra om du orker et aldri så lite sykebesøk da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Tror ikke det er så hyggelig å komme hit i dag, for jeg holder mer eller mindre sengen........orker ikke mest før jeg er andpusten og må legge meg nedpå. Har niese og sambo her i helgen også, og nå planlegger de at de skal se film så da tar nok jeg med meg lille rosa inn i sengen for å sove en dupp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå