En liten en til? Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Min mor hadde raske og enkle fødsler. Kun 4 timer fra første rie til ungene kom(samme alle tre fødsler) Er dette arvelig? Kan jeg regne med at det går fort med meg og? Er ganske lik henne fysisk hvis det har noe å si......
Reiki 73 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Stor sjangs for at det kan være arvelig men kommer an på om du er aktiv, og hvor gammel du er ved første fødsel. Vi er 4 søstre, 3 av oss har født og 2 av oss har hatt raske fødsler lik det vår mor hadde. Ene søstra mi var passert 30 v første fødsel, og holdt seg mye i ro under svangerskap pga bekkenløsning. hun hadde en noe treigere fødsel, men helt grei. Lykke til
snart en av hver;) Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Min mormor, mor og ei kusine på den siden av familien har født raskt, med en gang vannet har gått...Det samme skjedde meg heldigvis.tror det der kan være litt i arv.Men nå er jeg spent på 2 mann-hehe.Fysisk er vi veldig ulike.mamma liten og litt rund, jeg høy og tynn. Lykke til;)
tullejenta Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hos oss kan det virke som at det ligger i familien å føde rakt. Men sikkert ingen regel uten unntak
Turtelduen Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Mamma brukte max 2 timer fra første rie. Verken jeg eller søstra mi har født så fort... Enda jeg er kjempe lik mamma i kroppen. Så her er det ikke arvelig. Hun var også spysyk i 9 mnd, og det har heldigvis ikke vært arvelig....
Trulte76 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 jeg har raske fødsler. med begge mine 2. 3cm åpning til de var ute tok ca 2 timer. fra mensrier til de var ute 5 timer. Men min søster og min mor de har lage fødselr på 12-16 timer. Kansje jeg har arvet fra pappa sin side? Aner ikke hvordan fødslene har vært på den siden..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Min mor brukte 10 timer på min bror og 3 timer på meg. Mine tanter brukte oxo 10-16 timer på alle barna. Min mormor fødte alle 4 nesten ved vannavgang. Jeg brukte 3,5timer fra vannet gikk til han var ute og er førstegangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå