lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Siden det er sondag regner jeg med at de fleste har fri. Selv skal jeg paa stranda en tur med gutta. Senere i dag skal jeg til en venninde og drikke kaffe. (og skravle)
katta og co Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vi skal på teater med barna i dag. Det høljer ned ute så det frister ikke til å gå ut. Det blir inneaktiviter til vi drar:)
Mille** Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Vi har allerede rukket å vært på fotballkamp med snuppa, de vant! Nå skal gubben rigge seg til i elva, de har fiskedøgn der og skal lage i stand leiren. Skal på premieutdeling senere i dag og så på middag til mamma. )
yasmina Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Her er det arbeidsdag saa mannen er paa jobb, ungene aa besoek med maiden og jeg og mini har vaert paa helsestasjonen og tatt foellingtesten+++ Naa sloever jeg med OL og sjokolade
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Pakke ut.. Huff....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Sløve og slappe av.. Så skal mann og datter i bursdag til ei jente i b.hagen til jenta. Så skal jeg hente gutten min på flyplassen, han har vært hos tante sin med familien og farmor si hele helgen. Så skal bli godt å få han hjem igjen. Har har visst storkost seg:) Ikveld blir det nok sofakveld og tvn og bam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå