Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 hvor mangen er dere? tips til enkel mat? som i venninneklubb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Når vi har venninne klubb prøver vi å ikke legge listen for høyt når det gjelder mat. Da blir det bare et ork å ha klubb. Vi serverer vanligvis en varmrett (lørdagsmat) som gryterett, taco, lasagne, pizza, tacosuppe, texmex, tandori, .... Litt senere på kvelden er det noe søtt f.eks. en kake (gjerne posekake), pannekaker og is, fruktsalat og krem , fromasje, eller noe annet. Ikke masse. Pluss litt sjokolade. Jeg foreslår taco (tar ca. 20 min arbeis m/ hakking) der det meste kan gjøres i god tid på forhånd. Og is m/ varme bjørnebær (finnes i frysedisken bare ta litt sukker på og varm opp på komfyren) til dessert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå