Gå til innhold

dere som er med i klubb


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mangen er dere? tips til enkel mat?

 

som i venninneklubb :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi har venninne klubb prøver vi å ikke legge listen for høyt når det gjelder mat. Da blir det bare et ork å ha klubb. Vi serverer vanligvis en varmrett (lørdagsmat) som gryterett, taco, lasagne, pizza, tacosuppe, texmex, tandori, ....

 

Litt senere på kvelden er det noe søtt f.eks. en kake (gjerne posekake), pannekaker og is, fruktsalat og krem , fromasje, eller noe annet. Ikke masse. Pluss litt sjokolade.

 

Jeg foreslår taco (tar ca. 20 min arbeis m/ hakking) der det meste kan gjøres i god tid på forhånd. Og is m/ varme bjørnebær (finnes i frysedisken bare ta litt sukker på og varm opp på komfyren) til dessert.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...