Gå til innhold

Telling av rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke helt dette.

Men teller man når riene begynner og til de slutter?

Eller fra de slutter til de begynner igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du skal telle minuttene mellom må du telle frå slutten på en ri til starten på neste..

lykke til :)

Skrevet

Bare husk at rier kan være regelmessige selvom det er ulikt mellomrom mellom dem. Mine kom i serier på tre. Viste ikke at det kunne være slik jeg...

Trodde jeg fortsatt hadde uregelmessige rier da jeg dro inn på sykehuset for andre gang. Men de var regelmessige gitt, hvem vet hvor lenge det hadde vart... Fikk beskjed om å komme inn litt tidligere neste gang!

Skrevet

Man skal telle fra en rie begynner til neste rie begynner og man tar varigheten på en rie fra den starter til du kjenner den slipper taket. Dette er jeg 100% sikker på fordi jeg har spurt om det flere ganger til ulike jordmødre da det en stund var endel diskusjon her om hvordan man gjorde dette + at jeg har født 3 barn selv og hatt jordmødre som har sittet og tatt tiden på riene mine og mellomrom og da er det slik de har gjort det :-)

Skrevet

Bare et lite tips ang rietellingen..

Jeg fikk et tips som jeg ble veldig glad for da jeg skulle føde. Brukte mobilen sin stoppeklokke, mellomtider, for å holde styr på riene.

Når du kjenner en rie kommer, trykker du start, når den avtar helt trykker du igjen. Når en ny rie kommer på trykker du igjen osv. Da kan du se hvor lenge rien varte (det første tallet på lista), hvor lenge det gikk før neste kom (neste tall) osv.

Enkelt og greit. Slipper å fikle med penn og papir, deilig i en slik situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...