Gå til innhold

nå reiser hun seg opp i senga!


line_n & sara

Anbefalte innlegg

ble sannelig overraska da jeg stakk hodet inn i soverommet for å sjekke hva sara holdt på med! skulle jo egentlig sove en liten lur, men fant ut at det å stå, var mye morsommere!

 

så var hun bra søt når hun falt, for hun glemte å slippe med den ene hånda! ble litt frustrert der, ja!

 

så nå reiser hun seg opp overalt, ble litt redd da hun valgte en ikeahylle på badet..vi har flisgulv, hardt flisgulv, så jeg fikk henne raskt ned på rompa igjen..

 

merker at hun har fått en utforskertrang, og skal være overalt, hele tiden..litt knall og fall blir det jo, men det må vi vell regne med!

har litt lyst på lekegrind, men har jo ikke hjerte til å fengsle henne, hun elsker å krabbe rundt på kjøkkenet og finne ut av saker og ting! får heller bare satse på å barnesikre så godt vi kan, og heller følge godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig! Ser henne for meg i senga:-))

Det er ekstra moro om dagen synes jeg, nå når de begynner å bli mer mobile og utforskertrangen er helt på topp!! Min kryper rundt og får helt vilt blikk når hun finner noe hun må sjekke ut (gjerne noe jeg må ta henne vekk fra stakkar..)

Vi har lekegrind, men jeg bruker den bare når jeg skal en kjapp tur på do, henge opp klær og sånne småting i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...