Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 tenker på dagene før termin,å hadde dette noen effekt ?
☆Mathilde Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Ja, jeg prøvde det to dager før fødselen til min første datter Jeg hadde da gått 8 dager på overtid og fødselen startet dag 10 på overtid. I tilegg til klyxen hadde jeg masse sex og løp i trapper og det som var! Vasket hele huset to dager på rad og var ekstremt aktiv de siste to dagene. Tok miniklyx dag 8 og dag 9. Dag tid var det i gang. Jeg skulle egentlig igangsettes den 10 dagen, og jeg var fast bestemt på å få i gang fødselen på egen hånd! Jeg slapp heldigvis drypp og det som følger med en igangsettelse!! Gjett om jeg var glad. Om det var klyxen som hjalp, det vet jeg ikke. Tror det var en blanding av alt! Lykke til, hvis du skal prøve det!
C@milla *EMIL* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Tenkte litt på om det kan være greit å prøve dette uansett jeg..at en slipper å sitte sånn på sykehuset mener jeg;o) Er det å få kjøpt på vanlig apotek?
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg har prøvd...det ble bare 4-5 harde rier så stoppet det opp...Og jeg er moden...Så her hjalp det ikke:))
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg har en flaske stående på badet til riene starter, slik at jeg kan være hjemme lengst mulig, og ikke minst sitte på mitt eget do å tømme meg. Fikk flasken av ei veninne som er jordomor, men de kan kjøpes på apoteket. Men kjøp klyx (saltvann) ikke mikrolax eller noe annet for da kan du bli plaget med luft/magesmerter. Føden bruker Klyx, hvertfall her jeg bor. Lykke til!
C@milla *EMIL* Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Flott, da skal jeg jammen gjøre det:o) Greit å sitte hjemme ja, kan jo få hetta av mindre;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå