Eucerin Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg lurer sånn på første året. har sett igjennom timeplanen, virker som dagene er veldig korte sånn fra 9-12 o.l. VIl dette si kun det obligatoriske så er det forelesninger i tilegg? Eller er det bare veldig mye hjemmearbeid og lite skole? Har ingen erfaring med høgskole og er veldig spent..
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det som står på undervisningsplanen er vel forelesningene. Og så må man lese på egenhånd en del selv. Om forelesningene er obligatoriske pleier ikke stå i selve timeplanen.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 For hvilket studie da? Det er jo to nokså forskjellige studier du prater om her Forøvrig kan antall forelsninger og antall obligatoriske forelsninger variere veldig fra skole til skole. I tillegg kan skolene legge opptil gruppearbeid utenom forelesninger. Hvor mye praksis og feltarbeid varierer også utfra hvilket studie du prater om
Eucerin Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 jeg fikk vite at første året på disse to er det samme jeg.. Skal nemmelig gå verneplier nå, så videre på barnevernsped neste år.. ikke si jeg har missforstått hele greia.....
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg kjenner slett ikke til alle høyskoler og alle studieforløp. Så hvis du har lest studiekatalogen for din høyskole vet du det sikkert bedre enn meg. Ble bare overrasket over det du skriver her nå, for de jeg kjenner som har gått de veiene har hatt veldig forskjellig studier og fag
Eucerin Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 har ikke lest noe studeikatalog jeg. ringte direkte til høgskolen og fikk plass.. hadde egentlig søkt barnevern, men var i syden når karakterer skulle sendes inn så fikk restplass i stedet, han på skolen sa at jeg kunne gå videre på barnevern 2 året, men ble veldig usikker på nå om det da vil si fra 1 året.. det har jeg nemmelig ikke nok overgangstønad-tid på
Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde forholdt meg til det administrasjonen sier, og eventuelt spurt igjen hvis noe var uklart. De fleste høyskoler har jo fagplanen liggened epå nett, så du kan jo bare sjekke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå