Gå til innhold

noen med gode tips ang sko til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å tenker på sko til mini til vintern. hadde ikke lyst å ha på han sånne cheroxer..

tenkte helelr på vintersko som er lavre, bare sånne over ankelen, som er gode å varme..

noen tips? link til bilder?

sukk.. har da ikke kjøpt sko før jeg..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøpt sko før..?

Uansett; Ecco har fine vintersko syns jeg, de er vanntette og i sånn gore tex-stoff. Fins som oftest i flere modeller og farger også. Vi har hatt det i noen sesonger nå og er veldig fornøyde.

Skrevet

ps: forøvrig egner cherrox seg best i fuktig klima, dvs når det er "grønne" vintre med masse regn, de er jo håpløse på vanlig vinterføre. Store og klumpete og..

Skrevet

Bor ikke du ganske langt nord?

Sorrel og Kamik har veldig gode vintersko, isolerte og med ullfor i. De er varme og gode, skal holde varmen ned i mangen minusgrader.

Finnes mange modeller, de som er vanntette er best da de holder fukten best ute. Du finner kanskje noen som ikke er så høye også.

Mange her inne som har hatt sko av disse merkene, så om du synes de hørtes interessante ut kan du jo spørre om erfaringer her inne, hvor du får sett de ulike modellene og hvor de kjøpes!

Skrevet

tusen takk for svar jenter, og ja, carnivale, jeg er enig med deg. jeg jobber i bhg, å ser mange barn har cherroxer, å de er grusomme. jeg har absolutt ikke lyst på slike før mini eventuelt blir eldre å går bedre.

han begynte forresten å gå nå for 5 dager siden. (hurra). så han har fått sine første par joggesko nå. er jo sååå stolt gutten, å skal gå med de både inne og ute nå.

i sommer har han gårr mest i sandalene, de er stive, som joggesko, men åpne med reimer da. de har han krøpet godt i også. på de mer kalde dagene har han hatt joggesko i tøy, som har strammestropp og silikonsåler, så de er bøyelige under, og er noe mini sin fysio sa vi kunne bruke. de er gode å krype i, og begynne å øve seg å gå i så.

men nå er han altså kommet seg på beina da, og trenger gode sko til barnehagestart.

i vinter som var nå, brukte vi bare en variant av stonz-sko til han. så er helt ny på dette med vintersko.

min søster sverger til kamik, så tenkte å se litt på dem. de er hvertfall veldig flotte i design synes jeg, og ser ut som de er gode på foten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...