~sjiraff~ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hadde vel egentlig aldri trodd at jeg kom til å havne på denne siden. Men her er jeg! Kjempe lykkelig og skikkelig overrasket. Samboeren min fridde på fredag og alt var bare såååå perfekt!!!
trulto1 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 God morgen! Hei velkomen:) Eg har akkurat begynt her inne sjølv. gratulere m att dere skal gifte dere. har dere satt dato?
*Rutletutt* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer! Har dere begynt å planlegge bryllupet enda da?
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hei;) Gratulerer!! Er ny her jeg også, skal gifte oss 25.07.09. Har dere satt dato??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå