Devil in disguise Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Idag våknet jeg av en herlig liten varm gutte kropp som smøg seg inn under dynen min kl 07.30. Noen lubne gode armer rundt halsen min og et viskende "god morgen mamma" Dette er jo virklig noe av gleden med barn Han fikk leke litt i sengen min mens jeg våknet til skikkelig - og så var det opp på kjøkken i pysjen for oss begge to. Lagte god gammeldags kakao og stekte pannekaker - mmmm, herlig med sånne late morninger der ingen ting haster ! Nå sitter han og ser Langbein & sønn mens mammaen måtte innom nettet en stund. SNART SKAL VI UT EN TUR - HA EN FIN SØNDAG !
Alba44 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Større glede enn å være sammen med barna våre finnes ikke!! )) Høres ut som dere har hatt en super start på dagen! Ha en fortsatt flott søndag!
Carnivale Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Så deilig Vi har også en fin morgenstund, og nå leker barna med lego...snart skal vi ut på sykkeltur i det fine været!
skorpionfruen Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Haha kan vel ikke si at løvinna var like blid når hun våknet imorges klokken kvart over 6. Hun bruker vanligvis ikke stå opp før i halv 9 tia. Hun klaget på stort sett alt og jeg var jo ganske trøtt jeg også, men hun har værtfall vært rolig i dag. Tegnet og lest i boka si og nå ser hun på små einsteins. Skulle ha gått ut vi også, men brrr det er surt og kaldt og regner ute. Frister ikke
Poteto Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 så fantastisk! eg våknet opp til det største smilet i dag! hun har vertfall hatt en god natt;) men dagen i dga blir ikke så super hos oss. sitter fortatt å venter på en mann som ikke er kommet hjem fra fest enda!! ha en kjempe fin dag alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå