Misti Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har nå blitt ansatt i fast stilling i kommunen. Var ikke helt sikker på den jobben men jeg fikk den og takket ja. det jeg nå ha kommet på er at vi har planlagt lang helg, ville komme oss litt bort siden vi giftet oss nå. Men hva gjør jeg? må jeg avspasere? eller hvordna gjør man det?
petite fleur Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg måtte søke om fri (uten lønn),det gikk helt fint. Snakk med sjefen din, så får du et skjema du skal fylle ut :-)
Alba44 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Så lenge du ikke har opparbeidet deg noe avspasering, så må du nok søke om perm uten lønn, ja.
Misti Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Oki. begynner jobbe til uke og da får jeg flere timer enn jeg skal ha så da kan jeg spørre om å få bruke dette som avspasering. men er det frekt av meg og be om to dager fri med en gang jeg starter i ny jobb?
petite fleur Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg begynner også i ny jobb neste uke, og må ha fri til barnehagetilvenning nesten med en gang. (Det blir jo noe annet, men synes det er litt dumt likevel). Du trenger jo ikke si det aller første dagen, vente et par dager hvis du har mulighet til det :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 kanskje du kan spørre om å ta ut noen feriedager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå