daneli Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Dette er tredje dagen denne uka jeg våkner tidlig, grunnet veldig smertet øverst i magen. Gjør drit vondt, og det er tungt å puste =( Begynner å bli litt redd her. På mandag var jeg på sykehuset, de skjekket meg, men fant ikke ut noe. Alt var bra =) skal tilbake til uka på enda en skjekk. Men våknet med dette på torsdag og i dag også. Orker dette ikke mer. gjør VONDT. Det går over om noen timer. Noen som vet hva det kan være??? HJELLLP
Trollkatt Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det kan ikke være babyen som legger seg til litt høyt oppe når du sover, da? Også går det over etter et par timer fordi h*n legger seg lavere/synker ned igjen når du har stått opp. Er jo ikke så god plass inni der nå, og da skal det ikke mye til å klemme litt på lungene så det blir vanskelig å puste. Særlig hvis du ligger sånn at babyen må flytte litt på seg.
daneli Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Kan være det ja, men fy å vondt det gjør.. Får nok ikke sov om noen timer igjen. Har termin om en uke =) Bare redd for at det er noe galt. svangerskapsforg eller no. men alt så bra ut når de skjekket meg på sykehuset.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg ville tippet gallestein utifra det du skriver, jeg har blitt operert for det selv, startet med anfall rett etter fødsel med førstemann. Er veldig vanlig for kvinner å få gallestein i forbindelse med svangerskap, er ufattelig vondt når man får anfall men heldigvis kan det gjøres noe med etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå