1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 da jeg stod opp så blødde jeg neseblod! har aldri blødd neseblod før. hva kan dette være? er 28 uker på onsdag. hva skal jeg gjøre?det har nettopp sluttet å blø. svar fort er dere snille!
Piamin Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Kan du ha plukket deg i nesa i søvne? Blødde du da du våknet, eller begynte det etterhvert?
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 nei tror ikke d for jeg har ligget i senga en stund før jeg bestemte meg å stå opp. gikk på do og satte meg i stua og da kjente jeg noe kaldt i nesa og d va blod. rant ganske lenge også
Trollkatt Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Det er ikke uvanlig å blø neseblod når man er gravid. Forrige svangerskap våknet jeg flere ganger av at det blødde masse ut av nesa. Blodet blir litt tynnere når man er gravid for at det skal sirkulere bedre gjennom morkaka (har jeg hørt fra jordmor).
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 takk. det var en lettelse å høre. er litt hysterisk når det gjelder blod og jaffal når jeg bærer på et liv
Trollkatt Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Er ikke så rart, det. Føles som det kommer så fryktelig mye også, når det kommer fra nesa. Det er jo litt ekkelt, men ingenting å bekymre seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå