Gå til innhold

hmm. hvor skal jeg begynne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var på fest i går. og det er helt grett:) men så så jeg på mobilen hans idag.. fra sendt boksen står det: Jeg vil møte dg snarest mulig jeg. Å vis du kommer til ******** så har jo jeg bil, så vi kan kjøre hvor vi vil.

den sendte han i natt til ei jente.... er han utro?

Jeg skal høre med han senere idag om hvem hun er..

Nå må jeg bare si at vi pleier å gå innpå mobilene til hverandre! han går innpå min og jeg innpå hans..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virket litt mistenkelig ja. Håper du finner ut av det. Lykke til.

Skrevet

takk for svar.. :) hater dette. sitter å gråter å aner ikke hva jeg skal si han! jeg er kvalm rett og slett!

HI

Skrevet

Fytti katta, merka pulsen steg litt når jeg leste dette=(.

Sender deg en klem jeg.

Skrevet

Tror ikke han nødvendigvis er utro...

Du- jeg har så lyst til å stable disse mennene som gjør en utrygg opp på et stort sankthansbål, ikke nødvendigvis tennepå, men i allefall la de være utrygge en stund. Sender deg en varm natta klem, og håper alt ordner seg for dere.

Skrevet

Da har jeg sparket mannen på dør! han inrømmet at han har ligget med hun. Dritsekk av en mann!!!

HI

Skrevet

Fy fan. For en mann. Jaja, ikke noe å samle på.

Skrevet

Off ikke bra. Sender deg en klem og håper du har noen du kan prate med.

Skrevet

uff for en drittsekk! håper det går bra med deg!!

Skrevet

min mor kommer snart. hater han så inderlig!! og stakkar sønnen min som har en slik drittsekk til far!!!

Skrevet

Uff da... Kanskje ikke noe å spare på uansett da. Men skjønner at det er en kjiip situasjon altså.

Klem til deg.

Skrevet

Uff for en drittsekk:(

Skjønner at du helt sikkert har det forferdelig nå,men du får det bedre uten han.

Lykke til. Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...