Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Da er jeg 28 fullgåtte uker i dag så i morra hopper jeg over til 3. tri... Lykke til videre alle sammen her inne, kos dere masse før magen blir for stor og tung og
Gulljnta Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Kommer etter om noen dager, er 27+3 i dag Lykke til videre!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Takk takk, ser deg der inne om ikke så mange dagene da
:*lillefru*:har født*: Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Heisann, gratulerer med fullgått 2.trimester, masse lykke til i 3.trimester )
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 gratulerer veeeeennen =) gleder meg å se deg inne på 3 trim=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå