Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en typ gå på veggen kveld i dag.. har gjort alt som gjøres kan her hjemme,og nå er jeg heller ikke trøtt... fun!! not...

 

er det noen andre våkne prøvere her i natt da?? nå ser jeg ol på nrk2... heia sverige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken.. :) Jeg er heller ikke trøtt.. Har hatt ferie i 3 uker nå og har masser av energi.. Så blir jo ikke trøtt!!

Skrevet

åh,jeg har ikke ferie før om 10dager... gleder meg villt!!!! fri i morgen,og pleier alltdi å være på en fest,kino,kafe,jentekveld eller date med typen på lørdager,men i dag er det stille gitt!!

Skrevet

Deilig å ha ferie sent da. Når alle andre er tilbake i jobb... :)

 

Sambo og jeg har spist god mat og sett film i kveld vi. Han har lagt seg nå, men våken som jeg er så sitter jeg oppe enda.. Men, tror jeg må begynne på kveldsstellet snart.. Har jo snudd døgnrytmen veeldig, så det blir hardt å begynne på jobb på mandag! I morgen MÅ jeg opp tidlig for å bli trøtt til kvelden...ellers blir det lite søvn natt til mandag.. :-S

Skrevet

uff,ja,vasnkelig med den døgnrytmen!! er så dig og sitte opp og sløve!! meen,,,når mandagen kommer er man stuuuptrøtt! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...