OhBaby! Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 har en typ gå på veggen kveld i dag.. har gjort alt som gjøres kan her hjemme,og nå er jeg heller ikke trøtt... fun!! not... er det noen andre våkne prøvere her i natt da?? nå ser jeg ol på nrk2... heia sverige
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg er våken.. Jeg er heller ikke trøtt.. Har hatt ferie i 3 uker nå og har masser av energi.. Så blir jo ikke trøtt!!
OhBaby! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 åh,jeg har ikke ferie før om 10dager... gleder meg villt!!!! fri i morgen,og pleier alltdi å være på en fest,kino,kafe,jentekveld eller date med typen på lørdager,men i dag er det stille gitt!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Deilig å ha ferie sent da. Når alle andre er tilbake i jobb... Sambo og jeg har spist god mat og sett film i kveld vi. Han har lagt seg nå, men våken som jeg er så sitter jeg oppe enda.. Men, tror jeg må begynne på kveldsstellet snart.. Har jo snudd døgnrytmen veeldig, så det blir hardt å begynne på jobb på mandag! I morgen MÅ jeg opp tidlig for å bli trøtt til kvelden...ellers blir det lite søvn natt til mandag.. :-S
OhBaby! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 uff,ja,vasnkelig med den døgnrytmen!! er så dig og sitte opp og sløve!! meen,,,når mandagen kommer er man stuuuptrøtt! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå