Gå til innhold

jeg er så slitsom!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan noen svare meg , jeg er helt ærlig å kan si at jeg stresser mye. er veldig mye oppgitt . veldig lite glad .. så lett for meg å tenke negativt. det er jeg best på! er rett å slett mye lei meg å sint.. vet ikke akkurat hvorfor da. er i uke 34.. men nå i det siste så har jeg tenkt om jeg får vel ikke en rar dum unge da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen din blir sikkert helt perfekt:) Husk at du jo har mange hormoner i kroppen, og i tillegg at det å få barn medfører mange endringer i livet. Dessuten er det jo ikke alltid slik at livet går på skinner før en blir gravid heller, og en kan ha tilleggsbekymringer vedr økonomi, konflikter i familien, helse eller andre ting. Alt dette vil spille inn på hvordan man har det i svangerskapet. Jeg syns du skal snakke med jordmor eller noen andre du har tillit til om tankene og følelsene dine. Selv hadde jeg en periode der jeg ble usikker på om jeg virkelig ønsket meg barn, og det er jo ikke så artig når man har et i magen! Det gikk over etter at jeg var på 3dultralyd i uke 30, etter det har jeg bare gledet meg. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare deg som føler sånn. Men jeg synes at det hjelper litt å trffe andre og få besøk og ha altid noe å gjøre. Kanskje du burde se litt på denne forslaget også. Er tilgjengelig jeg også hvis du har lyst å snakke så er det bare å sende meg en melding her inne... Synes ikke det er lett når man er den eneste gravide blant vennene sine også. Men Prøv å se om du vil komme deg ut litt så er jeg i hvert sykmeldt og tilgjengelig;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...