Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Er i uke 35, slimproppen gikk i dag tidlig, å nå har jeg siste timen hatt vonde regelmessige rier med 4 min mellomrom.. Hjelp...er hjemme alene med min lille datter på 2 år, mannen min er i bryllup i trondheim til et vennepar, jeg valgte å bli hjemme pga bekkenløsning og barnevaktprobl..har ingen venner eller familie i nærheten her jeg bor.. Shitt shitt trodde ikke dette skulle skje denne helgen da jeg gikk 2 uker over sist..mannen min sitter super fortvilet på et hotellrom i trondheim, mens jeg er laaangt unna med rier.. har snakket med føden, å de ber meg bare avvente hjemme, men jeg kan jo ikke ha med meg 2 åringen heller hvis dette øker på.. er super fortvila og stressa nå...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg hadde ringt en av venninnene min og spurt om hun kunne kommet innom for å hjelpe til med 2 åringen og å være sjåfør dersom det skulle trenges
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Ring en venn og sykehuset asap! Dette er fortidlig.
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Du må vel kjenne noen som helst i nærheten vel?? En arb kamerat, en nabo en venn av noe slag???? Vis ikke må du jo bare ta m deg frøna da da har du jo ikke noe valg,regner ikke med du vil 2 åringen skal ta imot babyen?? Huff av meg lykke masse til:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Heisann! jeg jobber som barnesykepleier på en barneavdeling på et sykehus. Vi har før i slike tilfeller som dine passet på små barn mens mor har født, det er i praksis ikke noe problem såfremst vi har mange syke barn og ta oss av. Synes du skal ringe ambulanse og fødeavdeling og la mannen sitte på et hotelrom superfortvilet, ja kan ikke noe for det, men jeg synes menn som reiser fra sine gravide koner tett inntil termin er noen egoister! Kommer jenta di på min avdeling så skal jeg ta godt vare på henne inntil noen kan ta seg av henne. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Da har vannet gått å jeg sitter i sofan med masse hånkleer og pcen som trøst mens jeg venter på ambulansen og jordmor.. Føler meg litt teit å skrive her i denne stund, men det får meg til å holde hodet kaldt så ikke jeg får panikk.. Har ringt leieboern min som kommer straks å tar lille frøkna, hun kom heldigvis nettopp hjem fra en venn..Flaks for meg Blir nok baby her i natt..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Håper alt går bra. Lykke til..hold oss oppdatert da
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Er så spendt på hvordan det gikk med deg i natt... Ble det baby??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Dahhh, skjønner du er spent, men det er jo visse sjanser for at hun ligger på sykehuset nå...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 ÅÅÅ så spennende og litt skremmende..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Stakkars og samtidig heldige deg. Håper alt gikk bra, selv uten mannen tilstede.. Håper du skriver en oppdatering så for du har mulighet.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Dette var spennende! Fint at det ordnet seg med barnevakt. Let us know soon!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 Jeg dytter også.... har tenkt på dette mange ganger idag. Lurer på hvordan det har gått.... Uff, dette er vel det man absolutt IKKE vil oppleve i uke 35!!! Og ihverfall IKKE når mannen ikke er hjemme! Håper alt har gått bra!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Hun har født. står i en annen tråd.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 hun har fått baby;) går fint med hun og babyen. hun fikk naboen til å passe 2.åringe. men alt står i en annen tråd lenger nede;)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #21 Skrevet 10. august 2008 Tråden heter jeg har født..skrev i natt (Hjelp..tror fødselen er i gang)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #22 Skrevet 10. august 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138419713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå