Gå til innhold

Takvise menssmerter i korsryggen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har takvise menssmerter i korsryggen?? De kommer ganske så regelmessig, men er ikke veldige vonde. Men nok til at jeg må stoppe med det jeg driver med...og de gir seg ikke om jeg sitter rolig eller beveger meg. Kjennes nesten ut som når jeg skal ha mensen.....men det skal jeg jo ikke ha...hehe....er 36+4 i dag.

Er dette vanlig å ha noen uker før fødsel eller kan det være starten på noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det høres ut som noe er på gang jeg. Kanskje du skulle ringt føden og fått kommet inn til sjekk?? Anyway, lykke til:)

Skrevet

Er sånn jeg begynte i ettermiddag og holdt på i hele kveld. Men mine er ikke regelmessige ennå da... Pleier å ta tid med meg de svake første her, men det er nok noe i gang med deg og snart tenker jeg...

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar begge to. Jeg har jo født en gang før, men det er 9 år siden så jeg husker ikke så mye....også var det en igangsatt fødsel. Hadde litt mensmurringer i går kveld også, men de gikk over når jeg la meg. Nå er det endel vondere, og de kommer kjappere...men de varer ikke så lenge da. Det er jo noen uker igjen til termin, så det kan jo også bare være at kroppen forbereder seg....at det modnes....men det hadde jo vært deilig om det virkelig var fødsel på gang da....men jeg er så lei nå, at jeg våger nesten ikke å håpe på det en gang...hehe...

Blir spennende å høre hvordan det går med deg da Turtelduen....høres jo ut som om det er noe på gang hos deg også :) Vi får oppdatere hverandre i morgen! Jeg tenkte jeg skulle prøve å se om jeg får sove litt nå .....også bare krysse fingrene for at det ikke gir seg ....veslegutten er jo veldig velkommen selv om det er noen uker igjen til termin...hehe :)

Lykke til!!

Skrevet

ja ja...var nok bare kroppen som lurte meg godt i går.....la meg til å sove, og våknet med fortsatt murring i korsryggen....men det har ikke blitt noe værre, heller bedre....får håpe det bare er stille før stormen ;) hehe

Hvordan går det med deg Turdelduen??

Skrevet

Herregud, Lindus, nå er jeg spent her. Har det skjedd noe mer, eller?

Skrevet

Har det akkurat samme som deg. Hehe, ikke mer. (Men ikke så mye mindre heller) Men ble litt kvalm, og har ikke sovet noe godt...

Så nå venter jeg rett og slett på at mannen skal komme hjem og hjelpe litt til med å kanskje starte det... Det her liksom hjulpet meg til å få fart på ting alle de tre andre gangene, så jeg håper igjen jeg.

Sitter her og ler litt av meg selv, som stresser så...

Men jeg har noen skap og litt av hvert her som skal monteres, så om det ikke hjelper å få mann hjem så begynner jeg der. :) Så går nok tiden litt også... Er takknemlig for at jeg ikke har noen plager, da kan jeg jo gjøre noe for å få tiden til å gå...

Håper du har merket noe mer da Lindus!

Skrevet

Hallois vennen!

Ja, det var litt spennende i går kveld og tidlig natt gitt.....gikk å la meg og håpet at jeg ville våkne av litt sterkere smerter....men jeg gjorde ikke det...våknet jo flere ganger i natt av at jeg måtte opp å tisse, men det er helt vanlig...hehe....Kjenner ikke takvise smerter nå, men det murrer fortsatt i korsryggen....så jeg tenkte jeg får prøve å gjøre litt tunge ting her hjemme i dag, og kanskje presse meg ut på en gåtur også...hihi....også har jeg jo samboer'n her, så han får bidra med litt også ;) hihi

Enn du da?? Hvordan går det med deg??

Skrevet

Det var med slike smerter fødselen til min andre mann startet... Jeg går og kjenner etter desse smertene hver dag nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...