Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hvordan går det med deg og den lille? Har nettene blitt bedre? Var du hos legen med han den dagen? Håper det går bedre!
Crazywoman Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hei! Etter at vi begynnte å gjøre sengen mindre m eks ammepute har det blitt litt bedre. Han er begynnt å Neocate, men er usikker på om denne er årsaken til bedringen. Det er blitt kaldere, jeg har fått sovet litt og far har trådt til samt at han har fått steroidekrem for utslett som er blitt bedre. Men merker at jeg fremdeles går på nåler når han skal legges for kvelden....
Crazywoman Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 ...var lege som anbefalte å bruke Neocate. De luer på om d kan være reflux siden han ikke vil legge seg/ligge alene når han skal sovne og våkner med en gang jeg legger han ned....Men han leker jo fint i babygym til tider.....
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Du hadde sett den ja! Hehe. Så bra å høre at det går litt bedre! Gutten vår har også blitt utredet for reflux, han måtte gjennom sånn 24timers phtest, men den var negativ. Svarte deg ang. Neocate på den andre tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå