UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Kom på en ide...synes det er så artig med sånne store bokstaver i tre, som man kan henge på veggen...også har jeg en lang trappeoppgang med god høyde opp til taket som trenger litt pynt. Vil det se rart ut med mange ord, feks: kjærlighet, hjem, familie, tid, venner, kos, kyss, ypu name it...spredd utover hele den store veggen?! Tenkte at hver bokstav var kanskje 20cm høye.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2008 Eller feks et kort dikt eller ordtak - kom gjerne med ideer! =)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg synes det hadde vært stilig med et dikt eller ordtak. Litt sånn som de har gjort i asfalten på Karl Johan?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Hva står det der da?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 http://www.ibsen-foundation.org/nivaa2.html Her kan du se.
cherry coke Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg ville ikke hatt det... Men en søt ide da=)
<3katie<3 Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Synes det var stilig med de ordene jeg Litt sånn hulter til bulter... Fin ide da! Noe nytt som ikke alle har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå