Gå til innhold

lamme lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som blir "hakke peise tuillat" av orddelingsfeil???

Vær så snill... Ikke skriv foster vann, ultra lyd, feste blødning etc. Jeg blir gaaaaaaaaal :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig, men det kan bli mange morsomme setninger ut av sånt da!! Har du vært inne på siden til Astronomer Mot Orddeling? Den er kjempemorsom!!!

Skrevet

nei, men nå skal jeg ta meg en tur:)

Skrevet

*fnis*

Jeg ler meg halvt ihjel flere ganger om dagen takket være "lamme lår" og andre gode skrivefeil...

Det er jo veldig mange som blir fryktelig komiske. Det gjelder forsåvidt også den tendensen jeg har sett mye av i det siste, hvor det er stor bokstav midt i ett ord.

God underholdning

Får i kålkjøtt!

Skrevet

jeeeeeg haaaaaaaater at foooolk draaar uuuut voookaaaleeene!!!

Skrevet

hahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

Da jeg leste overskriften på innlegget trodde jeg først at du slet med lite følelse i lårene, så tenkte jeg at kanskje du hadde spørsmål ang tilbereding av lammelår...

Skrevet

Hadde vel vært bedre med overskriften "lamme huer" da ;-p

Skrevet

Jeg GRÅTER av latter! Denne gjorde verden et bedre sted å leve! Helt fantastisk :)

Skrevet

Helt enig. Trodde dette skulle være enda en tråd om toxoplasma, men heldigvis gadd jeg å lese den. Fantastisk link! Jeg ler meg skakk!!

Det var på høy tid med enda en debatt om skrivefeil!

Skrevet

Haha! Denne tråden var AKKURAT det jeg trengte i dag!

Skrevet

Synes tunfisk biter i vann er en god en jeg. Det skal vi jo ikke ha for mye av under svangerskapet :)

Skrevet

Ikke bare biter de i vann! de biter i både olje og gele også. I det hele tatt så er det mye agressiv mat i butikkene.

Favoritten min denne uken er "Is knuser maskin"

Skrevet

Min favoritt er definnitivt "skitten tøykurv". Den får man forøvrig kjøpt på Jysk! ;)

Skrevet

hahaha, dette tar kaka altså. Sitter på jobb og ler så jeg griner. Takk skal dere alle ha.

Hahaha tunfisk biter i vann...og olje og gele. Beste jeg har hørt på lenge

Skrevet

Dobbel konsonant bør man også ha sånn noenlunde kontroll på. Da faren til en bekjent kom på sykhuset for å se sin nyfødte datter (ca 30 år siden), hadde han med en bukett blomster til sin kone. På kortet hadde han skrevet:

"Gratulerer med den nye pikken"

Hørtes ut som det var noe helt annet hun var innlagt for :)

Skrevet

Så nettop en herlig en på stortorget...

Norske fjell multer

Tipper de har glemt å skrive det i turistbrosjyrene

Skrevet

Hi hi.. Det tok faktisk litt tid før jeg skjønte den om den hissige tunfisken...

Skrevet

Jeg så en fin her om dagen..

Pult ost på tilbud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...