Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 er 9 DPO .. spent på hvordan temperaturen blir framover.. http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2008 og hvorfor er d uthevet dato den 19.august på kalenderen min på charten....? IKM da?
venter Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg har tempet denne perioden, tempen va høy, ca 37.30 en uke etter EL, den va høy helt frem til TR dagen, då ble den 36.50, så det ga meg ingen pekepinn på om jeg var gravid, skal ikke tempe neste periode. Kan like så godt bare vente å se.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 tempene dine ser foreløbig veldig bra ut. Men det som er så kjedelig er at man aldri kan vite helt sikkert før det har godt rundt 14 dager etter EL. Den kan snu på en to tre. Men som jeg sa, den ser lovende ut til nå. Når det gjelder det at tempen synker før mensen igjen så varierer det veldig fra kvinne til kvinne Det er ingen fasitt svar på hvor mye den synker, og av og til synker den dagen før, mens andre ganger på selve dagen eller dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå