Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg har veldig lyst til å flytte til USA, også begynte jeg å tenke på jentenavn hvis jeg får en datter. Hva synes dere om Riley ? jeg synes selv at det er fint på jenter, men jeg vet om flest gutter som heter det. hva syns dere ? gutte eller jentenavn ? fint eller ikke ?
Maddys_mom Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg syns at Riley er et kjempe fint jente navn. Kjenner flere som har valgt det som jente navn. Alle Riley'ene som jeg kjenner er bare doeds skjoenn.. Jeg lurer selv paa hva folk i Norge syns om navnet Riley. Datteren min heter Madelyne (uttales lik Madeleine paa engelsk og lik Madelen paa Norsk). Skal du ha mellomnavn og? Det har det fleste her i USA.
SOL*SOL Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Liker navnet kjempegodt. Vet bare om jenter med det navnet her, men har hørt at gutter også kan ha det navnet.
Tokatter_USA Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg har ingen mening om navnet, men velger du et engelsk navn fordi du kanskje skal flytte til USA? Vet du hva det innebærer? Vet du hvor vanskelig det er å få arbeidstillatelse i USA? Det er ikke bare å flytte. Beklager hvis du har planene klare og du har full informasjon om innvandring til USA, men hvis du ikke har det, vil du sannsynligvis ikke kunne flytte hit, og barnet vil bli boende i Norge med navnet Riley. Det kan jo være OK, men - tenk på det. Ellers er Riley et navn som godt kan brukes på både jenter og gutter i USA, iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå