Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hvordan blir det regnet ut? Hvor mye har dere utbetalt i mnd??
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg gjør! De har regnet 66% av inntekten min de siste 3 årene for min sak, regner med de gjør det for de fleste som får attføring. i tillegg mottar jeg barnetillegg som er på 27 kroner pr barn for 5 ukedager, lørdag/søndag får man ikke noe! Har utbetalt over 20.000 + noe fra fagforeningen min da jeg hadde forsikring som slo ut når jeg begynte på attføring. Har også høy dagsats dermed også høy utbetaling på attføring i forhold til hva mange andre har. Hadde god inntekt før jeg måtte begynne på attføring så derfor har jeg et høyt grunnlag også.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Nei, men mannen min gjorde det for noen år siden. Det er 66% av det du tjente året før du ble syk. Han hadde rundt 30 000 mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Om du ikke har grunnlag får du 1,6 G om jeg ikke husker feil.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg har minstesatsen, fordi jeg ikke hadde noen inntektsgrunnlag å beregne utfra (var student da jeg ble syk).. Ikke hadde jeg noen type forsikring heller.. NAV sponser ny utdannelse, tre årig høyskoleutdanning, men det er ikke så mye å leve av.. Jeg får i overkant av 100 000 i året (brutto) pluss ulike stønader, som reisepenger (ca. 1000 kr pr. måned), stønad til skolebøker (5000 kr pr. år), og skolepenger, semesteravgift osv.. Likevel, jeg synes jeg er svinheldig som får gratis utdanning nå, som plaster på høyt studielån og en avbrutt utdannelse jeg ikke får brukt grunnet sykdom..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Takk for svar:) Har gått på OS siste 2 år, og fått diagnose adhd for noen mnd siden, så har rett på attføring. Prøver bare å beregne hvor mye jeg får i mnd hvis/når jeg går over til attfrøring. (Går skole no, fullfører stuidekomp til våren, og begynner på høyskole neste høst) HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Får utbetalt 10800,- i mnd på attføring.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Jeg får utbetalt 10200 i mdn i attføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå