Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Håper du hadde en fin dag på fredag og fikk masse oppmerksomhet:-) Hipp hurra for deg som fylte år! Klem fra
Maud Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Oj oj oj oj. Gratulerer med dagen som har vært! Tenk at vi er så sløve her inne. Håper du hadde en kjempefin dag :-D
phantomet Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Akkurat nå håper jeg at du har vært så opptatt av å bli gjort stas på at du ikke har merket at gratulasjonene har ventet på seg... Hurra for deg som har feiret bursdag. Regner med at du har kost deg masse og nydt masse oppmerksomhet fra alle dine! Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer så mye! Håper du hadde en fin dag Klem
Trollmora Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Grattis med væl overstått! Håper du hadde en flottings dag ) ...og unnskyld for at jeg ikke så at du hadde dag på fredag. Skjekket tom listen den dagen ......
Tiggywinkle Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Takk for alle hilsener! Hadde en flott dag med familien. Lødag feiret vi med venner, store og små:-) Fikk til og med litt sol slik at vi kunne kose oss i hagen, det ble hagefest til barnas store glede. Neste helg er det mannens tur. Så det lir nok feirung da også...
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med overståttt, Tiggywinkle!! Koselig med hagefest på dagen, skulle nesten ønske jeg hadde bursdag på sommeren selv Og gratulerer med Tiggywinklemannen også. Bare unggutten, så vidt jeg husker
coscos Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med vel overstått! Hagefest er alltid gøy. Håper dere får fint vær neste helg også, til neste feiring.
tebekaa Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med overstått Tiggywinkle! Hageselskap med familie og venner er noe av det beste som fins, spesielt når man får et glimt av sol og sommer:-) Forsinket bursdagsklem fra
♥Snulder Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 sukk Tiggywinkel.... jeg så ikke denne før nå! Men Gratulerer med dagen som har vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå