Buble Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Fikk en sønn for 3 dager siden, men klarer ikke bestemme oss for navn. Har forelsket oss i navnet Eliah, men er veldig "redde" for at det kan bli for spesielt. Hvilke tanker har dere rundt dette navnet?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Navnet var opp til diskusjon her for noen dager siden også, så tydelig det er i vinden :-) Jeg syntes det er veldig fint. Sønnen til Solskjær heter det, så blir kanskje et poppis navn etterhvert, slik som Noah ble. Ville skrevet det Elijah isåfall, sønnen min kunne godt hete det :-)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Og forresten, glemte si GRATULERER så masse med den lille!
Lurvehette Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Det er ett nydelig navn, men ville skrevet det som Elijha. Blir jo også etter Elijha Wood da, som spilte Frodo i Ringenes Herre. Ikke dårlig det:) Og gratulerer så masse med lille prinsen:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Frodo skriver det Elijah :-)
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 gratulerer med den lille:) personlig liker jeg ikke navnet eliah eller noen av dets varianter:) lykke til med navnevalget:)
Birgitte82 Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg har en sønn på snart fem år som heter Eliah og synes selvfølgelig at det er verdens vakreste guttenavn;) Da vi valgte det navnet var det svært få som hadde hørt det før, så nå synes jeg det er litt morsomt at det plutselig har blitt så "kjent". Vår Eliah har aldri blitt mobbet eler terget (tror ikke han har fått så mye som en bemerkning engang!) for sitt navn og trives godt med det:) Jeg synes ELIAH er den fineste måten å skrive det på! Også den enkleste i forhold til når han skal lære seg å skrive navnet sitt ol. Elijah er vel den engenlske varianten..? Lykke til med navnevalget!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Faktisk så syns jeg det ble et helt annet navn når det ble skrevet Eliah i forhold til Elija som i det forrige innlegget det ble diskutert. For da syns jeg det var rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå