Mille** Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Var dere inne på bim under svangerskapet? Jeg var fra mai til sept, veldig aktiv også siden jeg var sykemeldt og knapt sov mer enn ett par timer i døgnet. Hadde et annet nick da, kalte meg for Prinsessemamman. )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Fikk en gutt i feb 2005, var litt inne på Bim - men husker ikke nicket mitt.. Og heller ikke om jeg var aktiv..)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg var der fra ca januar tror jeg- juli, jeg var ikke veldig aktiv, husker ikke nicket mitt engang var en kjempefin side og jeg lærte masse der, var så god å ha den siden da jeg gikk gravid Nicket ditt var litt kjent, men det var jo mange som hadde lignende nick tror jeg
blond Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg begynte på bim september 2004 og hoppet over til dib i februar 2005. Deretter har jeg vært på dib/bam, nå nesten utelukkende på bam. Har hatt samme nick hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå