Gå til innhold

Tror dere Bam blir lik Dib etterhvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når jeg har vært her inne en stund, og kikker innom Dib, føler jeg at det bare er purunge og umodne mødre der inne (Selvfølgelig med unntak...men sånn generelt)

Hva synes dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe var jo en grunn til at jeg søkte meg inn i barnets rette aldersgruppe. hehe. følte meg litt utenfor der... Satsa på at alle de gode " gamle " allerede hadde flyttet over hit jeg... hehe

Skrevet

Hvor lenge har egentlig BAM vært? håper ikke det blir som DIB her inne ;) da flykter jeg ;)

Skrevet

Jeg tror og haaper det blir som det er.

Kanskje vi er for kjedelig for dibbere.....

Skrevet

Håper ikke det blir det samme med de klikkene og det her også... irriterende at man aldri kan svare på et spm. at man kun svarer noen utvalgte... Satser på at det er mye hyggeligere her inne :)

Skrevet

Tja, det er opp til oss som er her å lage stemningen og et miljø som trigger krangler eller ikke. Det har ofte en sammenheng med hvor godt man kjenner hverandre, om man føler seg sett eller ignorert over tid. Jeg håper at det er uinteressant å krangle og være ufin her, også i tiden framover.

Hvor gamle folk på dib er varierer en del, likeså modenheten. Det er noe med miljøet som ikke akkurat fremmer intelligensen. Jeg tenker meg at det er lettere å stille enkle spørsmål siden man risikerer mye ved å gi mer av seg selv. Det er så mye som blir slått hardt ned på.

En del av dibberne er nok folk som slenger dritt for moro skyld, som bare leker seg ved å provosere og henge ut andre.

Skrevet

håper da virkelig ikke det

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Håper ikke det nei

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Håper aktiviteten holder seg oppe her, men ikke sånn som på dib. Føler meg mindre og mindre hjemme på dib, kan jo være fordi jeg ikke har baby mer, men syns stemningen generelt er elendig der inne. Her tørr man å spørre spm uten å være redd for å få hodet kuttet av. ;o)

Skrevet

Håper ikke det. Synes det er så fin stemming her inne og trivelige mennesker. Desuten er det greit at det ikke er så stort synes jeg. Lettere å bli kjent med hverandre og det er lettere å stille spørsmål og få svar. Bare positivt å si om BAM:-)

Skrevet

Nei det tror jeg ikke... Ikke så lenge den samme gjengen holder ut her inne iallefall.. Og jeg håper det så absolutt ikke!!! Jeg kommer aldri til å glemme de sure svarene jeg fikk på ett helt vanlig innlegg, skikkelig frekke stygge kommentarer. Og det morsomste var at de svarene hang egentlig ikke sammen med spørsmålene og svarene i den tråden. Bare noen som hadde en dårlig dag.. Eller bare er slik.. Jeg vet ikke. Men det blir jo bare for dumt..

Og som mange skriver over her, herlig at alle kan svare alle. Slike klikker blir bare til sur stemning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...