Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Det har seg sånn at hun sliter med mye illeluktende fotsvette. Jeg derimot, har minimalt med fotsvette. Dette har ligget og ulmet i lang tid, og det hjalp ikke akkurat at mannen hennes påpekte at jeg luktet mindre tåfis en henne. Jeg får altid følelsen av at folk missliker meg, og er ganske sikker på at det er fordi jeg lukter mindre tåfis en andre. Jeg tror folk flest får mindreverdighetskompleks når de oppdager at de lukkter værre en meg. Hva skal jeg gjøre? Tror dere jeg har mistet henne for alltid?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hva med å legge en sur løk i skoene dine, for å utlikne, sånn at de slipper de mindreverdighetskompleksene...?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 du bør ha forståelse for at hun blir sinna for det, vis mannen henens liker dine føtter mer enn henne. vis forståelse, er ikke lett og få slengt i trynet at du lukter bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Takk. Virkelig hyggelig. Jeg ville bare lufte tanken om at det faktisk kan være sånn at man avslutter vennskap pga. andres utseende, eller om jeg bare er paranoid og tenker worst case scenario. Jeg har virkelig ikke gjort annet en å begynne i jobb igjen og siden jeg er fysisk aktiv på jobb har jeg tatt av kiloene som jeg la på meg når jeg gikk gravid. Hva skal jeg gjøre da, mener du? Legge på meg så hun føler seg mindre tjukk ved siden av meg? Det gikk helt fint så lenge jeg også var lubben.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Ser det, men det var jo mistenkelig likt mitt innlegg i sted... Kos deg med tåfisen;-p
Gjest Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Men himmel og hav. Takler hun ikke at du har fått tilbake kroppen din etter fødsel, og ikke hun selv, er det vel hun som har ett problem. Ikke du. Hun er vel misunnelig da, og mannen hennes er en dust. Du skal da ikke kle deg i svartsekker og slikt pga det der. Gled deg over kroppen din, og forsøk heller å støtte henne da, på veien til en kropp hun føler hun kan leve med...
Gjest Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Syns du er litt slem nå, som ikke tar meg alvorlig. her bretter jeg ut om noe som har vært et problem for meg lenge. Nemlig at folk ikke liker meg, og at jeg er ganske sikker på at grunnen er at jeg lukter mindre fotsvette en dem. Og så kommer du om mener at jeg bare tuller? Vet du hva! Jeg er dypt såret og vonbråten, er det sånn at man ikke kan diksutere fotsvette uten å bli tatt for å herme, så vet jeg ikke om jeg vil være her på grusome dib. Det er faktisk så alvorlig at jeg vurderer å lage et avskjedsinnlegg hvor jeg dramatisk proklamerer at jeg tenker å forlate DIB for alltid. Da tenker jeg dere vil gråte bittre tårer og angre på hvordan dere behandlet meg!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Hehehehehehehe!! Tro det eller ei, mitt problem er faktisk reelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå