lise75 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 er det noen som har hørt noe i det siste om hvordan det går med den lille famillien og hvordan det er med jesper? jeg leste historien om dem i går. stakkars mennesker som må igjenom nå sånt.
Bare™ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Du kan sende henne en PM, hun er her rett som det er! De har hatt mange tøffe timer- men de er jo så utrolig flotte foreldre for lille søte Jesper!! Vil ikke legge ut noe som går direkte på personer, men hun er veldig åpen og inkluderende og vil faktisk anbefale deg å sende henne en PM!! Hun svarer helt sikkert om det passer!! Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med de, de har vist oss andre meningen med livet ) De er TAPRE!! ALLE TRE!!
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hei Japp.. Hvem er du? Ble nysgjerrig jeg nå, siden du skriver at du kjenner meg, kan du sende PM? :-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg tror jeg har en liten mistanke nå Japp, men sender du meg en PM allikevel? For er jo ikke heeeeelt sikker da vettu ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå