Gå til innhold

<3 SMELT <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppert våknet nå for 20 min siden og istedenfor å stå opp så har hun ligget å sunget "du er den finaste eg veit" av hellbillies til pappan sin :)

Han er på jobb nå men de drev å danset til den før han dro og så lurte han navnet hennes inn i sangen, nå har hun altså lurt pappa inn i sangen å ligger å synger så pent :)

Tårene bare triller hos meg her, er det mulig å finne noe mer rørende enn en toåring som synger sånt til pappan sin?

Måtte ta det opp på tlf min sånn at min kjære kan få høre når han kommer hjem også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, så søtt! :) gleder meg til mi begynner å snakke litt mer :D

Skrevet

Så herlig hun er da, tipper H blir stolt som en hane:-D

Nydelingsten:-)

Skrevet

hihi, så søtt........

gleder meg til min begynner å synge. her går dte i lala LAAAAAAA ( høyt og skjærende;) )

Skrevet

Ja han kommer nok til å bli rørt når han får høre det ja :)

Farlig når hun begynner sånn og den gravide mamman sitter i stuen vet du, har ikke godt av sånt jeg nå hehehe. Værste er at hun kan alle ordene riktig også!

Skrevet

Det er jo helt fantastisk:-)

Så flink hun er:-)

De er så skjønne når de begynner å synge sånn:-)

Hihihi ja du er jo sippedronning nr. 1, så tipper det nærmest tok knekken på deg;-)

Skrevet

Hehe ja, morro når de begynner å synge :)

Ja ikke sant! Jeg griner jo av ALT hehe :) synes det er så rørende det forholdet de har så jeg dør jo nesten litt på meg her når jeg hører henne holde på sånn da.. Uff..

Gikk det greit det greiene i stad eller?

Skrevet

Så fantastisk søtt! :o) For en hjerteknuser! Hvor gammel er hun? :o)

Også den sangen er jo så nydelig og da.. *sukk* =)

Skrevet

Hun fylte 2 år i april :)

Ja det er liksom sangen til meg og min kjære så det gjør det vel litt ekstra søtt i mine ører hehe..

Skrevet

Tja, greit og greit:-(

Tør ikke logge på msn i frykt for at pc'en skal klikke igjen:-s

Skrevet

Ja jeg skrev en hel stil til deg hehe, men jeg fikk bare feilmelding når jeg prøvde å sende den :) får håpe det ordner seg da vennen, hvis ikke så veit du at jeg alltid er åpen for å prate ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...