Gå til innhold

Sex etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere med å ha sex? Jeg fødde for 4 uker siden og begynner å bli veldi lysten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang ventet vi i 3 uker, mens denne gangen i kun 13 dager..

Skrevet

3,5 mnd.... men hadde ikke lyst før 9 mnd etter...

Skrevet

prøvde etter 2 uker, men gjorde vondt pga stingene. Prøvde igjen etter 4 uker og da gikk det bra;) deilig å få igjen sexlysten som vr nesten helt borte under svangerskapet

Skrevet

Hadde sex 7 uker etter fødsel, etter at jeg hadde vært på 6-ukers kontroll. Tror det vil være en rar følelse første gang man har sex etter fødselen, uansett hvor lenge man venter.

Skrevet

18mnd! Jeg prøvde meg frem med dildo/vibrator på egen hånd først, da jeg hadde huset for meg selv, bare for å få "sjekket" at jeg var som normal der oppe, og det fungerte greit.

Skrevet

så flott da!!!

vi hadde oss første gang etter 3 uker, og da med kondom pga redsel for evt infeksjon siden de sier det tar gjerne 6 uker for alt lukker seg og gror.

Var litt sårt etter 2 sting, men ikke verre enn at opplevelsen og nærheten veide opp i massevis!

Skrevet

Med første ventet jeg over 6 uker. Andre ventet jeg 2 uker. Tror det er lurt å vente de 6 ukene jeg altså...Etter 2 uker var jeg veldig vid og hadde liten følelse der nede selv om jeg ikke måtte sy og var helt normal. Første gangen da jeg ventet litt over 6 uker, føltes det akkurat som før og var bare veldig bra. Men kjør på om du har lyst!

Skrevet

Vi hadde sex 4 uker etter fødselen,jeg sydde 2 sting. Prøvde også først med en dildo,for å slippe å være nervøs for at det var vondt :) Å en liten "dæsj" glidemiddel på badet før jeg krøp i sengs med min kjære gjorde susen ;)

siden har vi ikke sluttet ,hehehe :D

Skrevet

etter ca 2mnd, hadde sydd på kryss og tvers! :P

Skrevet

Hadde sex 3 uker etter ca. Det var ganske vondt med en gang, men så gikk det seg til. Hadde sex i går også og da var det ikke så vondt lenger. Eneste er at mannen må hoppe ut i svingen da. Jeg fullammer, men KAN jo bli gravid for det. Jordmor ville ikke sette inn hormonspiral før det hadde gått 12 uker! Geee.. så da blir det hoppe av i svingen i 6 uker til..

Skrevet

Vi venta 9 uker. Var første natten sønnen vår ikke sov i samme seng som oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...