Gå til innhold

Snakk om frustrerende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holde det me å bli skuffa kvar måned! at eg aldri lære:-) Det skulle jo liksom være max bra sjanse t å bli gravid i juki - bare me to aleine på bilferie ned t italia...bare avslappning, og eg hadde til å me ikkje rekna ut el.l. elle noe, ikkje "stressa" med det, me bare koste oss - kvar dag:-) men hjalp det - neida!:-) lei av å hørre maen sei at "du må slappe av og ikkje tenke så mye på det" - stakkar, an vett ikkje bere, an vill jo bare trøste.... tror nok det e så ei an her inne skreiv for ei stond sia...hjelpe ikkje å "ikje tenke på det, alle så prøve tenke på det, men de fleste lykkes jo for det om". Håpe det stemme, for tror ikkje det går an å la vær å tenke på det:-)

Ja, der fekk eg ut litt frustrasjon:-) ikkje at eg har dert verre enn dåkk andre her inne, for vett at der e mangen så har slitt mye lengre enn oss! men har bestil time sjå legen i slutten av august - tok en liten kvit løyn - "me har prøvd i straks et år":-) e der noge å gjer, så vil eg veta det! plutselig så har eg ikkje eggløysning ein gang.

Lykke t videre, kjøre alle dere håpefulle - godt me har kverandre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...