Gå til innhold

Hemnes-seng fra ikea

Venter på sommer,sol og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe hemnes-senga fra ikea. Den som har tre skuffer og ekstraseng man kan trekke ut.

men nå har jeg hørt at den var skikkelig darlig.

Noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte sånn seng ifjor,til min datter,,,vi er veldig fonøyd,at det itillegg er 3 store skuffer er et kjempe pluss,får vekk mye rot oppi der ;-)

Men hva har du hørt HI,hva er dårlig???

Skrevet

Vi har også den senga til jenta vår og har bare godt å si om den. Som hun over sier så er skuffene kjempepraktisk.

Skrevet

Jeg vurderte også denne senga til jenta vår når hun vokser ut av sprinkelsenga. Men fikk så dårlig inntrykk når jeg så den utstilt i Stavanger. Virket så tung og uhamselig, skuffene var liksom ikke så medgjørlig som jeg elsker med ikeakommoder o.l. Utrekksdelen var tung og vanskelig å regulere ut og inn, men kanskje ikke en funksjonsom blir brukt daglig. Jeg ble skuffet og ser heller etter noe annet. Men sammenligner jeg med en de har på bohus og living med smme funksjoner og pris, så syns jeg kvaliteten på ikeasengen er mye bedre alikevel.

Skrevet

Har hørt mye av det hun over her sier. At de skuffene var treige, og ekstrasengen var tungvin og lei å få ut. Men det er kanskje ikke så ofte man bruker den uansett. Jenta vår må uansett ha ny seng nå, siden hun blir storesøster, og babyen trenger hennes.

Vi har ikke noe gjesterom, så jeg tenkte å bruke det litt som gjestesenger også da vi har overnattingsgjester

Skrevet

Jeg finner ikke den sengen dere snakker om! Finner bare en seng som heter Hemnes og den har ikke skuffer eller ekstraseng??

Skrevet

Rart de heter det samme. Men denne med skuffer ligger under dagsenger/gjestesenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...