sweet dreaming Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei! Er en kvinne med 2 barn, første tatt med keisersnitt og den andre født vaginalt for 1 1/2 år siden. Nå er jeg nygravid igjen. Men det jeg lurer på er om cystocele. Jeg var hos lege for ett par mnd siden og hun kunne fortelle , som jeg mistenkte at jeg har Cystosele. Hele fremre skjedevegg henger ned og poser ut i skjedeåpningen, og det er ikke mye behagelig. Hun sa at jeg fint kunne operere det på plass når jeg var ferdig med å få barn. Er det noen av dere som har hatt det og blitt operert? Vellykket ? Det er så ekstremt ubehagelig for øyeblikket at jeg aldri kunne tenkle meg å føde igjen. Kan man føde med Cystocele? da må jo hele blæra vrenge seg ut? Ikke det at jeg tror den kan komme lengre ut... Noen med erfaring? Jeg vil nemlig gjerne ha ett keisersnitt også, og så håpte jeg kanskje de kunne sy alt på plass i samme slengen, men det er kanskje ikke så enkelt? Setter veldig pris på erfaringer .
gerd Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Det kan ikke opereres i samme slengen som ei keisersnitt. En fødsel går bra selv om du har cyctocele. Jeg ville satset på fødsel og operasjon etterpå. Det er et lite inngrep i motsetning til et keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå