Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp, navneforslag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg snart desperat her. Vi sitter her med store problemer med navnevalget på vår lille gutt. Synes det er fryktelig vanskelig denne gangen, da vi tenker litt på at det skal passe til søsterens navn og etternavnet vårt. Det ene navnet vi sitter igjen med på listen er Olai, men om vi skal ha 1 navn som begynner med O, "må" vi ha dobbeltnavn pga etternavnet ... Men hva i alle dager kan passe til det da??? Har ikke funnet et navn. Det passer så veldig bra som mellomnavn på en måte, men blir verre om en skal ha det som første navn...

Forslag????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en Jens Olai - går vel an å sette mange navn foran Olai hvis det var det dere ønsket?

Skrevet

Jacob Olai

Nick Olai (hehe sorry, måtte bare:-P)

Marcus Olai

Vanskelig:-/

Skrevet

Olai Alexsander, Olai Mathias, Olai andreas, Olai Sebastian, Olai Christian, Olai Matheo... Synes det er mange som går med Olai jeg.. :)

Andre veien liker jeg Mikkel Olai, Mads Olai, Noah Olai, Peder Olai, Even Olai... :)

Skrevet

Nick Olai har vi tulla litt med her i kveld også:) hehe...

Skrevet

Hehe, ja den tenkte jeg på også;) Men dere liker altså ikke det...

Skrevet

Synes Nick Olai er nesten litt tragisk jeg.. Tenk hvor store problemer gutten får når han skal presentere seg senere i livet a.. Og ikke minst som voksen mann. Han er jo dømt til å bare bruke ett, eller la alle kalle han Nickolai... :-|

Men morsomt er det jo, da.. Men burde man gi barna sine morsomme navn? ;-)

(ikke meningen å være såå negativ altså! Liker Nicolai veldig godt da! )

Skrevet

Jeg vet om en Stig Olai... Men må dere ha Olai i et navn for seg selv, kan dere ikke bruke Nickolai som det var forslag om, i ett navn, ikke Nick Olai? :)

Skrevet

Nick Olai hadde vi aldri ville brukt altså, det var bare for moro vi snakket om det! Nickolai er for moderne.... Vet om ganske mange som heter det og føler det er for mye brukt her i fylket. I bygden her vi bor er det ingen som heter Olai og kjenner ingen som heter det.. men problemet er initialene i navnet vil ikke bli noe bra, for å si det sånn. Jeg fikk det siste ordet sist vi skulle velge navn og vil gjerne at gubben skal få bestemme mer denne gangen da. Mannen vil helst ha Olai som første navn...egentlig jeg også... Ingen enkel sak dette...

Skrevet

Jeg bare tullet i alle fall, hehe - men synes Nikolai eller Nickolai er fine navn!

Skrevet

Hvis dere vil ha Olai først går det jo an å velge to sterke navn, slik at det ikke blir som Lars Christian (at de passer sammen liksom) men at det blir to mer adskilte navn, skjønner du hva jeg mener. Olai Zacharias liksom, Olai Sebastian...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...