Gå til innhold

Hva har dere gjort idag da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på "ferie" på fastlandet enda, så vi har vært å sett ta sjangsen her hos svigers, er en lokal variant av det som gikk på tv tidligere. Så i ettermiddag har guttene bygget båt som de skal delta med neste år, tror neppe den kommer til å flyte for å si det sånn, he, he.... Har ikke hjerte til å fortelle dem det, men de lekte nå ihvertfall fint og nekta å legge seg, så gøy var det vist uansett:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det helt slutt på "Ta sjansen" i Holmenkollen?

Skrevet

Har bare vært hjemme. Kost oss i hagen :)

Skrevet

har ikke sett ta sjangsen fra holmenkollen på mange år jeg, så det gikk reprise på høydepunkter nå for en uke siden.

Skrevet

Vi har vært en tur i byen, hos svigermor og ellers holdt oss hjemme:) Spist masse deilige reker (nesten to kg på mannen og meg - er det rart jeg er mett?) Rydda masse på loftet og ominnredet soverommet vårt:) Deilig med helg, og nå er det natta for meg:) Sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...