bambi på isen Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vi er på "ferie" på fastlandet enda, så vi har vært å sett ta sjangsen her hos svigers, er en lokal variant av det som gikk på tv tidligere. Så i ettermiddag har guttene bygget båt som de skal delta med neste år, tror neppe den kommer til å flyte for å si det sånn, he, he.... Har ikke hjerte til å fortelle dem det, men de lekte nå ihvertfall fint og nekta å legge seg, så gøy var det vist uansett:-)
blond Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Er det helt slutt på "Ta sjansen" i Holmenkollen?
bambi på isen Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 har ikke sett ta sjangsen fra holmenkollen på mange år jeg, så det gikk reprise på høydepunkter nå for en uke siden.
ana baroma Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Vi har vært en tur i byen, hos svigermor og ellers holdt oss hjemme:) Spist masse deilige reker (nesten to kg på mannen og meg - er det rart jeg er mett?) Rydda masse på loftet og ominnredet soverommet vårt:) Deilig med helg, og nå er det natta for meg:) Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå